De organisatie van CoffeeClick begint in 1997 en specialiseert zich in IT gerelateerde oplossingen in de zakelijke markt met de daarbij behorende services. Er werd een organisatie opgebouwd met een Amsterdamse passie die de markt veroverde met moderne oplossingen voor het bedrijfsleven. Deze organisatie ontzorgt klanten door hen te voorzien van gedegen advies, foutloze installaties, perfect serviceverlening en misschien wel het belangrijkste detail: professioneel contractbeheer ondersteund door een eigen financieringsvehikel.
Bij ons barst het van de energie; innovaties, state of the art oplossingen en een glashelder serviceconcept. Wij werkten toentertijd al volgens het business model dat gebaseerd is op het aantal door de machine gegenereerde tellerslagen. In het Engels “Clicks” genoemd.
En dat is nu precies waar ons concept achter CoffeeClick uit voort is gekomen. Wij houden in de koffiemarkt exact dezelfde werkwijze aan en trekken de lijn door naar het “All in the Click” concept. Wij noemen het nu “MCS”; Managed Coffee Services.
CoffeeClick biedt volledige klantontzorging met als doel een transparante alles-in-één oplossing.
Alles inclusief tegen één vaste prijs per kopje.